duminică, 7 februarie 2010

Preluare de stafeta

Am preluat stafeta de la Nona,incep cursa (nu o pasez mai departe,nici-un alt alergator la primire,ceilalti pe care ii stiu deja au parcurs un tronson).

Siii... start!

1.Principala trasatura a caracterului meu:pesimism (optimismul mi-e direct proportionat de persoanele ce stiu sa-l scoata din barlog)
2.Calitatea pe care o prefer la un barbat:taria de caracter
3.Calitatea pe care o prefer la o femeie:sa fie .. altfel!
4.Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei:aproximativ tot
5.Principalul meu defect:vezi punctul 1
6.Ocupatia mea preferata:playing poker(momentan,cu posibilitate de extindere pe perioada indelungata)
7.Visul meu de fericire:tu ( ''tu''-necunoscut ,sau poate nu..)
8.Care ar fi cea mai mare nefericire a mea:''tu'' sa stea ascuns,orbecaind pe intuneric
9.Ce-as vrea sa fiu:bogat,frumos si destept ,primele doua imi lipsesc :)) ( la capitolul fantezie:jucator de poker profesionist)
10.Tara in care as vrea sa traiesc: Australia, Canada/Usa
11.Culoarea preferata:negru
12.Floarea preferata:trandafir
13.Pasarea preferata:vulturul
14.Prozatorii preferati:mai multi
15.Poetii preferati:G. Bacovia,N. Stanescu
16.Eroul preferat:-
17.Eroina preferata:-
18.Compozitorii preferati:M. Ravel
19.Pictorii preferati:Salvador Dali
20.Eroii din viata reala:cei ce au avut de suferit de pe urma regimurilor totalitare
21.Eroinele din istorie:au fost si eroine? :))
22.Bautura si mancarea preferata: bautura-i temelie,mancarea-i fudulie :)) ; cartofi prajiti,bautura orice
23.Numele preferat:fara preferinte
24.Ce detest cel mai mult:ipocrizia,falsitatea,opulenta
25.Personajele istorice pe care le detest cel mai mult:Stalin, generalul Basta
26.Fapta militara pe care o admir cel mai mult:marea unire 1600
27.Darul natural pe care as vrea sa il am:playing guitar like Dimebag Darrell
28.Cum as vrea sa mor:fericit
29.Starea de spirit actuala:neliniste,angoasa
30.Greseli care-mi inspira cea mai mare indulgenta:prostia fara de margini
31.Deviza mea:''Ba,eu te bag in ... Dumnezeii ma-tii!'' (Tugurlanu-Morometii) :)) / if you gonna die,die with your boots on!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Eroinele din istorie:au fost si eroine? :))

normal ca da raule, mama ta !


Multumesc ca ai rezvt. leapsa tony.!